//Plugins sense CDN ?>

Segons explica el director de Fitex, David Garcia, la iniciativa s’engega conjuntament amb la Facultat de Psicologia Blanquerna i l'escola de negocis ESADE Business School, i compta amb el suport del Departament de Moda del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya.
Conèixer el consumidor
La presentació de l’INCISO es farà el dijous 20 de gener a Barcelona i constituirà, de fet, una primera jornada de treball (més informació i inscripcions). Diverses empreses del món de la moda de tot Catalunya—entre les quals anoienques com Guasch, Sita Murt, Tex-51 o Escorpión, entre d’altres— participaran en aquesta trobada, que tindrà per objectiu valorar la informació recopilada fins ara per l’Institut i decidir els objectes d’estudi per a aquest any. David Garcia explica que l’objectiu final és emprar les eines que ofereixen les ciències socials per analitzar el consumidor: veure com reacciona davant la crisi o com pot fer-ho després, quines tendències de consum hi ha, quines necessitats... En definitiva, conèixer a fons el consumidor —individualment i com a col·lectiu— per saber quins productes li interessen i de quina manera hi vol arribar.