//Plugins sense CDN ?>

Trucs financers per optimitzar l’economia del meu projecte empresarial
Aquesta formació es va impartir el dia 22 de novembre a les instal·lacions del Consell Comarcal de l’Anoia.
La sessió va anar a càrrec de la docent Gloria Fontan de la empresa consultora Career Bcn Consultants, SL. L’objectiu de la formació va ser que la persona emprenedora conegués mètodes i eines financeres per a una òptima presa de decisions, per a impulsar els negocis cap a la generació de valor i contribuir al creixement sostingut. La valoració global de la formació per part dels assistents ha estat d’un 7,83.
Les Claus per convertir una idea en negoci
El curs 'Les claus per convertir una idea en negoci' va tenir lloc el dia 24 i 29 de novembre a les instal·lacions del Consell Comarcal de l’Anoia. Les sessions les van impartir els docents Joan Jubert i Manel Ortuño, de la consultora Jubert & Partners, SL.
Aquesta formació va permetre als participants que tinguessin una visió global dels trets que determinen la viabilitat de qualsevol projecte, analitzant les diferents etapes del procés emprenedor i les eines a utilitzar des de la idea, l'impuls i els recursos per portar-la a terme, així com la relació amb el mercat, la comunicació i els elements de diferenciació que el faran viable i sostenible.
La valoració global de la formació per part dels assistents ha estat d’un 8,89.
.