TORNAR

Cròniques i resultat de 2a regional

Grups 8 i 12 jornada 17

Dilluns, 17 gener 2011. 10:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Grup 8 - Classificació
Begues - U. Malaga 1 - 0
Vista Alegre - Vallirana 1 - 0
Torrelles - Masquefa 5 - 0
Vinyets - Corbera 2 - 3
Bolivia - St. Andreu B. 2 - 4
Cinco Rosas - Esparreguera 2 - 2
Molins R. - La Guardia 3 - 2
Cooperativa - U. Prat 1 - 2
St. Feliu Ll. - St. Esteve Ses. 0 - 2
Grup 12- Classificació
PM Tossa Montbui - La Granada 0 - 2
Vilafranca Atl. - St. Pau Ordal 5 - 0
Les Cabanyes - Ribes 3 - 2
Riudebitlles - Monjos 3 - 2
St. Pere M. - Suburense 4 - 1
Piera - Roquetes 1 - 2
Pobla Cl. - Capellades 3 - 2
Òdena - Vista Alegre MTB 4 - 0
Vilanova C. - Mediona 5 - 3

Òdena- Vistalegre - Foto: Mireia Revelles

CE ÒDENA 4 - VISTA ALEGRE 0

La primera volta ha acabat i el C.E.Òdena es configura com a líder i campió d'hivern amb unes xifres que deixen a les clares que ha estat l'equip més regular de la primera meitat de la temporada. Punts 43, gols a favor 62, en contra 21, 13 partits guanyats, 4 empatats i cap de perdut.

No val fer valoracions, tots sabem que en l'esport tot el que has guanyat en moltes jornades es pot perdre en 5 minuts, sí bé és cert que, el treball ben fet té, a la llarga, la seva recompensa. Dissabte en el derbi anoienc es va poder fruir i molt del bon futbol.

Odenencs i Montbuiencs van oferir un excel·lent partit. Si l'Òdena és líder, l'equip del VistAlegre va deixar una molt bona impressió sobre el municipal de 'La Sort'. i segur que no passarà ensurts per mantenir la categoria. La tònica del partit va ser l'entrega d’ambdues esquadres a la recerca dels 3 punts.

Així, als 13 minuts el col·legiat assenyalà un penal dins l'àrea visitant que Sillero s'encarregava de transformar en l’1 a 0. Deu minuts més tard, jugada per banda dreta, centrada a l'àrea i Antonio, de voleia, marcava el segon de la tarda. El resultat era clar, no així el joc, donat que els visitants, molt ben col·locats sobre la gespa, mantenien el control de la pilota fent córrer i molt als homes de David Ribera i Edu Gil.

Amb aquest marcador s'arribà al descans, havent de lluir-se ambdós porters en més d'una ocasió. La mateixa tònica es va desplegar a la segona part, els canvis de tots dos conjunts feren refrescar idees i crear oportunitats de gol. La diferència la van posar els locals amb un gran gol del capi Codina, marca de la casa, i Antonio, que després de moltes jornades sense jugar per lesió, marcava el 4 a 0 deixant constància de la seva vàlua cara a porta.

CE ÒDENA: James, Marc, Ivan, Borja, Cristian, Iñaki, Sendra, Codina, Xavi, Sillero i Antonio. També: Xapi, Ariza, Guillem Àlex i Pol.

C F VISTA ALEGRE: Martinez, Gimenez, Delgado, Copoví, Buron, Copoví, Segura, Gonzalez, Zamora, Ruiz i Moreno. També: Alonso, Gonzalez, Berrocal Cruz i Sanz.

Àrbitre. Sr. Jairo Córdoba ( Penedés- Garraf )

La segona volta començarà dissabte amb la visita del Sant Joan de Mediona, el resultat de l'anada no pot servir per cap tipus de relaxament. Com sempre a les 4 de la tarda en el Municipal " La Sort" d’Òdena.

UE. Òdena


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.