TORNAR

Cròniques i resultats de 2a regional - 20 i 21 de novembre

Grups 8 i 12 jornada 11

Dilluns, 22 novembre 2010. 10:45. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Grup 8- Classificació
U. Prat - St. Andreu B. 1 - 1
La Guardia - Corbera 2 - 2
St. Feliu Ll. - Vallirana 3 - 0
Esparreguera - Vista Alegre 4 - 2
St. Esteve Ses. - U. Malaga 2 - 1
Cooperativa - Molins R. 3 - 3
Masquefa - Bolivia 1 - 2
Cinco Rosas - Vinyets 1 - 4
Torrelles - Begues 1 - 1
Grup 12 - Classificació
Suburense - Mediona 3 - 1
St. Pau Ordal - Monjos 2 - 1
Vilanova C. - Òdena 1 - 4
Vilafranca Atl. - Vista Alegre MTB 6 - 0
La Granada - Capellades 3 - 0
Pobla Cl. - Piera 2 - 0
St. Pere M. - Roquetes 6 - 3
Riudebitlles - Les Cabanyes 3 - 0
PM Tossa Montbui - Ribes 1 : 3

Vilanova del Camí 1- Òdena 4

Partit dominat per l'Òdena que s'afiança a la zona alta de la classificació. El joc no va mantenir gaires problemes pels visitants que, a part del bonf utbol, van marcar prou ràpid, de manera que el partit no es va enquistar.

Van continuar amb un joc compacte en totes les línies, sense deixar espais i fent rutllar la bola sobre la gespa. Així, el domini va perdurar tota la jornada i solament un gol en el descompte va oferir una petita recompensa a un Vilanova que no va parar en cap moment però que es va veure sobrepassat per un dels equips punters de la categoria.

CF Vilanova del Camí: Ismael, Alberto, Josep, Ibrahim, Tarid, Olmo, Albert, Uri, Pepu, Alfred, Killian. TAMBÉ: Rafa, Jon, Ángel, Pablo, Piccola, Fran i Carlos.

CE Òdena: Marc, Manu, Borja, Iván, Cristian, Pol, Sendra, Codina, Xavi, Ariza, Sillero. TAMBÉ: Iñaqui, Antonio, Fred, Ros i Pere .

Àrbitre: Oscar Jardi Somoza, bé.

Gols: 0-1 min.5 Codina, 0-2 min.11 Codina, 0-3 min.85 Codina, 0-4 min.89 Xavi, 4-1 min.89(3) Ángel.

UE Vilanova del Camí


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.