//Plugins sense CDN ?>

Piera 3 – Capellades 3
Victòria local en un partit força igualat que el resultat més just fou l' empat. El partit va començar molt bé pels locals ja que als 10 minuts guanyaven per 2-0 amb gols de Caili i un gran gol de falta directa de Xavi Magdaleno, però poc a poc el Capellades va començar a controlar el partit i Uri amb un xut ras de fora l' àrea feia el 2-1 i després els capelladins van tenir dues clares ocasions que no van saber aprofitar per fer l' empat.
A la represa els visitants van aconseguir empatar el partit amb un gol de David Palomino i després d' aquest gol els dos equips van obrir mes espais. Així els locals després d' una sortida en un corner feien el 3 a 2, i justament amb aquet marcador va ser quan els pierencs van tenir les ocasions més clares ja que el seu davanter Edgar va tenir en un minut dues ocasions clares que el porter capelladí Fede va estar molt encertat.
Ja en els últims moments el Capellades també va tenir dues ocasions clares que no van saber aprofitar per fer el gol de l' empat.
A.E PIERA : Carlos, David Poch, Pedro, David, Berci, Jose, Edgar, Sergio, Cali, Xavi Magdaleno i Xavi Mas. Tambe van jugar: Marc, Ferran, Chicha i David Rodriguez
C.F CAPELLADES: Fede, Juanma Palomino, Miñon, Pau, Toni Sanz, Miguel, Montferri, Uri, David Palomino, Xavi Rovira, Ivan. Tambe van jugar: Oscar
ARBITRE Sr. BONSOMS GONZALEZ, ANTONI. Actuació Molt malament
Gols: 1-0 Cali min.2, 2-0 Xavi Magdaleno min.9, 2-1 Uri min. 18, 2-2 David Palomino min. 55, 3-2 Cali min. 70
Del fòrum de totanoiafutbol
Vilanova del Camí 5 - Carme 1
Contundent victòria local per 5-1 contra un Carme que,amb la victòria del Piera,se li complica molt i molt la permanència.
El partit ha estat força anivellat en els primers vint minuts,amb un Vilanova controlant el mig camp i amb un Carme que amb algunes contres,ha tingut les seves opcions.
Però entre els minuts 24 i 34,els locals han aconseguit un 3-0 inapel•lable que quasi ha decidit el partit,doncs el Carme no ha tingut poder de reacció. Només amb una falta just a la frontal de l'àrea gran,Àlex ha aconseguit reduir distàncies i situar el 3-1 provisional al marcador,resultat de la mitja part.
A la segona part,de futbol no se'n pot parlar,doncs "l'espectacle" l'han realitzat els dos "9" d'ambdós equips. L'un per provocar una baralla general quan la pilota era lluny de la jugada(pel que es veu té la sang calenta),i el blanc-i-vermell ha estat expulsat juntament amb un altre carmetà. Una expulsió a "dit", perquè l'àrbitre ha triat un jugador a l'atzar que passava per allà,per compensar.
I l'altre,el "9" dels verds,per encarar-se amb un sector del públic,que sembla que ja se les tenien entre ambdós des de la temporada passada fins i tot.
Just vencedor al final(cal remarcar la presència de molts jugadors juvenils que han sortit per part del Vilanova a la segona meitat),amb l'excepció de "l'espectacle" lamentable dels dos jugadors,més valdria que es dediquessin a jugar a bitlles o al solitari,per no molestar a ningú.
Resten sis jornades pel final,el Vilanova ja ha complert,mentre que el Carme està en una situació molt compromesa,a nou punts de la salvació(deu amb l’average amb el Piera),amb només divuit punts per sumar. L'esperança encara hi és,però irrefutablement passa per guanyar l’Òdena a casa el proper partit i esperar ensopegades dels que van més amunt.
Del fòrum de totanoiafutbol.com