TORNAR

Cuixes de pollastre amb préssec

La cuina de la iaia

Diumenge, 14 octubre 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
La iaia Núria ens explica aquesta setmana un plat que es pot menjar tant per dinar com per sopar. La recepta no és difícil de fer i és perfecte per cuinar un dia que tingueu convidats. Animeu-vos a provar-ho!

Cuixes de pollastre amb préssec

Ingredients

4 cuixes de pollastre

4 préssecs

una ceba2 alls

un got de vi

1/2 litre de brou o aigua

mantega

boles de patata cuita

un manat d’herbes aromàtiques

sal i pebre

Elaboració

Tallem tres préssecs a quatre talls i el quart a trossos petits

Salpebrem les cuixes, les daurem en una cassola amb oli. Quan estiguin un xic cuites afegim la ceba tallada junt amb l’all, els trossos petits de préssec i el manat d’herbes. Ho voltegem unes quantes vegades tot junt afegint-hi un got de vi. Ho deixem evaporar per incorporar el brou o l'aigua, i ho deixem coure una mitja hora.

Un cop cuit retirem les cuixes juntament amb les herbes aromàtiques. Seguidament triturem la salsa que queda a la cassola i, a la mateixa, hi tornem a posar les cuixes.

Per un altre costat agafem una paella amb mantega i marquem els trossos de préssec per les dues cares. Una vegada fet, hi posem unes patates rodones acorant la guarnició.

Es serveix segons es veu a la fotografia o segons el vostre gust.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.