TORNAR

L'empresa anoienca Trilogi inaugura seu pròpia a Pequín

La innovació i l'externalització, les claus de l'èxit

Dijous, 13 gener 2011. 01:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Cada vegada més empreses aposten per externalitzar-se i obrir-se a nous mercats. Trilogi, una empresa pionera en la creació de serveis pel comerç on-line, no és una excepció i ja ha entrat de ple en el mercat xinès. Si el juliol anunciàvem que l'empresa mirava cap al Regne Unit i el Sud-est asiàtic, avui ja podem dir que Trilogi, amb seu a Igualada, obre una oficina pròpia a Pequín que estarà plenament operativa a partir del mes de febrer.

Màrius Rossell

Trilogi ja compta amb diversos clients i distribuïdors en el país i apostant per obrir una delegació a la Xina pretén consolidar la seva presència al Sud-est asiàtic i aprofitar les múltiples possibilitats de creixement que presenta la regió. Segons Màrius Rossell, director general de Triologi: 'La Xina representa un mercat d'un enorme potencial per a nosaltres en el que no existeix la forta competència que trobem en mercats més madurs com l'anglosaxó'. Trilogi té la intenció de seguir creixent en altres països asiàtics com Malàisia o Indonèsia.

Igualada continuarà acollint el departament d'investigació i desenvolupament

Per aquest 2011, Trilogi pretén consolidar la seva presència a la Xina centrant els seus esforços en les àrees de Pequín i Hong Kong. Aquestes ciutats presenten una economia molt dinàmica, alts índex de creixement i les seves empreses s'ajusten al perfil de clients potencials de l'empresa.

La companyia comptarà amb un equip humà propi a la Xina de perfil comercial i tècnic però el departament d'investigació i desenvolupament estarà ubicat íntegrament a la seu igualadina.

La innovació, clau de l'èxit

Trilogi, que va començar el procés d'internacionalització fa poc més d'un any amb l'estrena de les seves webs en anglès i xinès, té distribuïdors en diversos països de la Unió Europea i comercialitza els seus productes al Regne Unit, França, Xipre i Mèxic, basa el seu èxit en un enorme esforç per innovar en matèria de solucions tecnològiques. L'empresa inverteix més del 20% dels seus recursos en I+D i en la seva capacitat per adaptar-se a les necessitats de qualsevol client o projecte. La companyia ha desenvolupat un dels softwares més potents del mercat, el LogiCommerce 8, que és capaç d'adaptar-se a les necessitats de qualsevol client, alfabet, llengua o moneda del món.


2 Comentaris

D

Daniel Mateu

Igualada

23 de juny 2011.09:40h

Respondre

Moltes felicitats!!!, La veritat es que us mereixeu això i molt més. Això es el resultat de l’esforç i la bona feina de tot un equip.
M’he n’alegro molt.

E

Ester Vich

Igualada

13 de gener 2011.09:33h

Respondre

Moltes felicitats, és una molt bona noticia.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.