//Plugins sense CDN ?>

Trilogi ja compta amb diversos clients i distribuïdors en el país i apostant per obrir una delegació a la Xina pretén consolidar la seva presència al Sud-est asiàtic i aprofitar les múltiples possibilitats de creixement que presenta la regió. Segons Màrius Rossell, director general de Triologi: 'La Xina representa un mercat d'un enorme potencial per a nosaltres en el que no existeix la forta competència que trobem en mercats més madurs com l'anglosaxó'. Trilogi té la intenció de seguir creixent en altres països asiàtics com Malàisia o Indonèsia.
Igualada continuarà acollint el departament d'investigació i desenvolupament
Per aquest 2011, Trilogi pretén consolidar la seva presència a la Xina centrant els seus esforços en les àrees de Pequín i Hong Kong. Aquestes ciutats presenten una economia molt dinàmica, alts índex de creixement i les seves empreses s'ajusten al perfil de clients potencials de l'empresa.
La companyia comptarà amb un equip humà propi a la Xina de perfil comercial i tècnic però el departament d'investigació i desenvolupament estarà ubicat íntegrament a la seu igualadina.
La innovació, clau de l'èxit
Trilogi, que va començar el procés d'internacionalització fa poc més d'un any amb l'estrena de les seves webs en anglès i xinès, té distribuïdors en diversos països de la Unió Europea i comercialitza els seus productes al Regne Unit, França, Xipre i Mèxic, basa el seu èxit en un enorme esforç per innovar en matèria de solucions tecnològiques. L'empresa inverteix més del 20% dels seus recursos en I+D i en la seva capacitat per adaptar-se a les necessitats de qualsevol client o projecte. La companyia ha desenvolupat un dels softwares més potents del mercat, el LogiCommerce 8, que és capaç d'adaptar-se a les necessitats de qualsevol client, alfabet, llengua o moneda del món.
Daniel Mateu
Igualada
23 de juny 2011.09:40h
Moltes felicitats!!!, La veritat es que us mereixeu això i molt més. Això es el resultat de l’esforç i la bona feina de tot un equip.
M’he n’alegro molt.