//Plugins sense CDN ?>
Al llarg de tres mesos s'han programat una dotzena de visites escolars al mercat. La dinàmica és la mateixa d'anys anteriors: una introducció adaptada als escolars, amb dinàmiques i jocs depenent de la seva edat, i un esmorzar per gentilesa dels comerciants.
Els primers a obrir la campanya han estat els alumnes de l'IES Pla de les Moreres. Entre aquest dimecres i dimecres de la setmana que ve hi participaran dos nous grups de secundària. Pel que fa al CEIP Joan Maragall, enviarà dos nous grups dimarts i dijous de la setmana que ve.
El març s'incorporaran els grups del CEIP Pompeu Fabra i el maig, després del parèntesi d'un mes d'abril marcat per la Setmana Santa, s'incorporaran els alumnes del col•legi Maria Borés, de la Pobla de Claramunt, que un any més han mostrat interès per participar en aquesta campanya.
La iniciativa versa sobre dos eixos principals, l'educació alimentària dels infants per prevenir el sobrepès i el foment d'hàbits d'alimentació saludable entre els pares. A més, serveix de promoció del mercat de Sant Hilari, donant a conèixer la diversitat d’aliments que s’hi poden trobar i fomentant una bona relació entre els infants i els botiguers.