TORNAR

L’Escola Castell d’Òdena rep el premi Baldiri Reixac per la seva catalanitat

El guardó només el reben 14 escoles de tot Catalunya

Divendres, 18 maig 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L’Escola Castell d’Òdena està d’enhorabona, doncs acaba de ser guardonada amb el Premi Baldiri Reixac a la modalitat d’escola que la Fundació Lluís Carulla atorga cada any a 14 escoles de tot Catalunya. Aquests premis, destinats a l'estímul i al reconeixement de l'escola catalana, compten amb la col·laboració tècnica d'Òmnium Cultural.

Escola Castell d'Òdena

Escola Castell d'Òdena

L’Escola Castell d’Òdena ha estat un de les 14 escoles de Catalunya que ha rebut el premi Baldiri Reixac per la seva catalanitat. El guardó està dotat amb 3.300€.

El Guardó Baldiri Reixac premia la qualitat global i la catalanitat, en llengua i continguts, d’escoles, instituts, centres de formació d’adults i centres universitaris de formació del professorat, concretades en un projecte educatiu i lingüístic que s’estigui aplicant i que assoleixi un ús elevat de la llengua entre l’alumnat i el professorat, tant en l’activitat acadèmica com en la comunicació informal. També valora igualment l’activitat educativa amb referència a la identitat que, a més de la llengua i la cultura pròpies, manifesti voluntat integradora en el marc d’una societat democràtica.

En aquest sentit, l’Escola Castell d’Òdena va presentar un treball referit a com es treballa i es potencia l’ús de la llengua catalana al centre, tot incidint en els racons i altres projectes que es fan com l’hort i els agrupaments de l’alumnat.

Amb aquest premi, l’escola suma un total de 24 premis, motiu pel qual el claustre de professors mostra una gran satisfacció i alegria.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.