TORNAR

L’Escola Garcia Fosas visita la Granja Bell-lloc de Sta.Coloma de Queralt

Dilluns, 18 maig 2009. 18:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Divendres passat, els nens i nenes de P3 van visitar la Granja Bell-lloc. Va ser una visita molt interessant en la que els infants van poder veure molts animals.

Els menuts van donar menjar a un estruç, van empaitar gallinas, van donar tocar conillets, van munyir una cabra, van veure paons, cignes, ovilles, faisans… Vam fer també una passejada per Sanat Coloma de Queralt amb carro i van tenir l’ocasió de pujar amb ruc o amb poni. A banda dels animals, van poder plantar una llavor en una petita torreta i cada infant se la va endur cap a casa per cuidar-la.

Tot i que les previsions meteorològiques no eren gaire bones, va fer sol tot el dia, però l’aire era fresquet. Va ser un dia ple d’emocions i els nens i les nenes van acabar força cansats i van aprofitar el viatge de tornada per fer una bona becaina. Malgrat el cansament va ser una bona experiència.

CEIP Garcia Fosas


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.