//Plugins sense CDN ?>

L’acord permetrà a Grup Carles disposar d’informació i eines per assessorar les pimes i els autònoms que estiguin interessats en els productes de l’ICF i canalitzar les peticions dels clients per trobar la solució de finançament més adient. Amb la presència del director comercial de l’Institut, Antoni Vallès, i el director general de Grup Carles, Xavier Carles es rubricava l’acord entre les dues parts per tal que la firma igualadina actuï com a promotor financer.
Ambdues entitats destaquen la importància de l’acord per facilitar l’accés de les pimes i els autònoms als productes de l’ICF que poden ajudar-los a iniciar o impulsar la seva activitat, gràcies a un intermediari que els ajudarà amb tots els tràmits necessaris. L’ICF compta amb diverses línies de préstecs i crèdits per al finançament d’inversions, de circulant i de capitalització empresarial, amb una previsió total de 2.800 M d’euros en préstecs i avals.
L’equip de professionals de Grup Carles i la dilatada experiència atenent necessitats de negocis de tota mida, ha fet que l’ICF confiï amb Grup Carles per a l’assessorament i acompanyament a les empreses en l’accés a les diverses línies de préstecs i crèdits que ofereix, amb la voluntat de reactivar l’economia catalana.