//Plugins sense CDN ?>

Emilio Duró és un economista i formador de reconegut prestigi que ha desenvolupat la seva activitat professional en importants empreses i universitats. En l'actualitat i des de fa més de 20 anys treballa com a Consultor i Formador en empreses nacionals i multinacionals de diversos sectors com Microsoft, Telefonica, Ono, Inditex, Alcatel, Barclays, Sanitas, Ikea, Renfe, Zurich i Hewlett Packard, entre d’altres.
La sessió tindrà lloc dimarts 20 de desembre a les 9 del vespre a IG-NOVA Empresa (Av. Mestre Muntaner, 86). L’entrada a la sessió és lliure. Podeu formalitzar les vostres inscripcions a través del correu electrònic ignovaempresa@aj-igualada.net o al telèfon 93 805 04 09.
Aquesta sessió dóna continuïtat als actes organitzats en la Setmana de la Innovació, impulsada per l’Ajuntament d’Igualada i el Consell Comarcal de l’Anoia i s’emmarca dins del projecte Anoia Activa, una acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya, en el marc del Projecte 'Treball a les 7 comarques' i cofinançada pel Fons Social Europeu.