//Plugins sense CDN ?>

Lluís Juvert explica que l´estudi va crear una icona futurista i enigmàtica: un cap amb un núvol que volia significar de manera sintètica el fet d´imaginar com a marca. La imatge i la tipografia són les autèntiques protagonistes: amb imatges descontextualitzades i poètiques amb una bona dosi de provocació, com un robot incapaç d´imaginar o una navalla suïssa desplegada com a sinónim de multifuncions; o representant el fet d´imaginar en forma de lletres de Lego o amb l´anella d´una llauna de beguda.
Aquest és un projecte en què l´estudi EspaiGràfic ha treballat amb il·lusió i compromís per crear una comunicació de ciutat de qualitat. En aquesta mostra, que es relaciona molt bé amb els estudis en el camp del disseny gràfic que imparteix l´escola, es pot veure l´evolució de la icona Imagina a través dels diferents cartells realitzats pel festival des de l´any 2004. L´exposició es podrà veure fins al proper 30 de novembre a la Sala Gaspar Camps.