//Plugins sense CDN ?>

Aquesta mostra, que es pot veure al vestíbul-aparador de l´Ajuntament d´Igualada, es basa en un projecte de col·laboració entre aquests dos cicles: els alumnes d´artesania en cuir han projectat la seva empresa, amb la realització d´un prototip físic del seu producte, en aquest cas diferents bosses; i els alumnes de gràfica publicitària han realitzat un treball en equip per dissenyar la imatge gràfica d´aquestes empreses, i diferents formats publicitaris (cartell, catàleg, etc.) per vendre el seu producte. Per tant, aquest projecte posa en contacte l´alumnat amb les estratègies i els nivells de qualitat i exigència del món professional de cadascun dels sectors implicats.
La inauguració va comptar amb la presència de la Regidora d´Ensenyament, Anna Bacardit, així com d´alumnat i professorat del centre, entre ells els professors que han guiat aquest projecte. Tant la regidora com la directora de l´escola van felicitar el professorat i l´alumnat implicat en aquesta mostra, en la qual es visualitza tot el potencial d´aquests estudis en què la formació, l´esforç personal i el treball creatiu i en equip interdisciplinari són bàsics, i més necessaris encara en el context laboral actual .
L´Escola Municipal d´Art Gaspar Camps d´Igualada imparteix els cicles artístics de grau mitjà d´Artesania en Cuir i d´Art Final de Disseny Gràfic, i el cicle de grau superior de Gràfica Publicitària. Per poder cursar algun d´aquests cicles formatius cal passar una prova d´accés; la inscripció a aquesta prova és per via telemàtica a del dia 11 al 21 de març.
Per tenir més informació sobre tot el procés d´inscripció a les proves, i preinscripció i matriculació als cicles formatius, l´escola farà una Jornada de Portes Obertes el proper dissabte 9 de març; també es pot obtenir aquesta informació a través del telèfon 93.805.52.62, del mail gasparcamps@gmail.com i del blog www.escolagasparcamps.org de l´escola, on apareix tot el calendari del procés.