TORNAR

Joves de Calaf participen en la 1a Trobada per la convivència de l’Anoia

Hi van participar alumnes de diversos instituts de la comarca

Dimarts, 1 juny 2010. 13:45. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El passat dimecres, dia 26 de maig, es va celebrar al Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia la 1a Trobada de joves per la convivència de l’Anoia, organitzada pels Plans Educatius d’Entorn dels municipis de Calaf, Capellades, Igualada i Santa Margarida de Montbui.

Els objectius d’aquesta trobada són, d’una banda, facilitar la reflexió sobre la convivència als centres escolars i la participació dels joves en la millora d’aquesta convivència des d’àmbits ben diversos com l’acollida de l’alumnat nouvingut, l’acollida i l’acompanyament de l’alumnat novell i la mediació, i d’altra, fomentar la participació dels joves en activitats dels centres i del seu entorn.

Des de fa temps, a la nostra comarca els instituts vénen desenvolupant activitats relacionades amb la millora de la convivència als centres i que fomenten la participació dels joves, tant en el propi centre com en l’entorn més proper. Els instituts que han participat a la trobada han estat l’IES Alexandre de Riquer de Calaf, l’IES Joan Mercader d’Igualada, l’IES Molí de la Vila de Capellades i l’IES Montbui de Santa Margarida de Montbui.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.