//Plugins sense CDN ?>
La personalització és un dels valors que cada vegada està més de moda i que cada vegada reclamen més els clients. De fet, l’èxit de grans productes ha estat la capacitat d’adaptar-se a la demanda concreta de cada consumidor i és això exactament el que vol oferir el Kubb, un espai que cadascú es pugui adaptar de la manera que millor li convingui.
Les instal·lacions estan preparades amb rac de premsa, equip multimèdia i un sostre modular per fer el màxim de manipulable i canviable l’espai. Segons Beatriu Almenar, aquesta aposta que s’ha fet a Sesoliveres respon a la voluntat de buscar nous sectors de negoci i clients: ‘fins ara gairebé que només fèiem bodes, volem continuar fent-ho però tenim espai i idees per oferir altres serveis’.
Continguts
Menjar i l’art culinari no han de perquè ser independent d’altres experiències i d’altres arts. Amb aquesta idea i la voluntat de donar a conèixer l’espai, el Kubb acull durant les nits d’estiu sopars temàtics on es projecte una pel·lícula i l’àpat que l’acompanya està basat en la temàtica d’aquesta: ‘Va ser idea del nostre cuiner, en Kristian Lutad, que és un gran cinèfil’.
Igualada, una ciutat amb empenta
A Beatriu Almenar no li fa por un espai tan innovador com aquest en una ciutat com Igualada, segons explica la directora comercial: ‘Igualada sempre ha estat una ciutat que alberga un gran esperit aventurer i emprenedor’. Almenar ha volgut exemplificar aquesta actitud amb iniciatives com Ultra màgic, buff, Sita Murt o Rec.O