TORNAR

Màrqueting Low Cost, primera conferència de 'La setmana de la Innovació'

Albert Puyol oferirà la conferència 'El futur de la moda'

Dijous, 27 octubre 2011. 01:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
En el marc d’Anoia Activa, un projecte impulsat per l’Ajuntament d’Igualada i el Consell Comarcal de l’Anoia es realitzarà al llarg del proper mes de novembre i sota el nom “Parlem d’Innovació”, diferents accions formatives i divulgatives dins aquest àmbit.

Sessió anterior d'anoiaactiva

Aquesta serà la tercera edició que Anoia Activa acull un programa destinat a fomentar i ajudar a desenvolupar la innovació. En aquest sentit, l’Ajuntament d’Igualada i el Consell Comarcal de l’Anoia han programat un seguit de conferències amb l’objectiu de diversificar i treballar el concepte d’innovació als diferents sectors, alhora que vol donar eines de generació de propostes innovadores i ampliar els coneixements.

'La setmana de la innovació' s’adreça a tot el públic en general i a empresaris, emprenedors, entitats i administracions, als quals proposa diverses activitats que han de servir per treure’n accions concretes i mirar de trobar noves vies per afrontar els nous reptes de l’actual situació econòmica. No només els productes o serveis poden tenir un caràcter innovador sinó que també les actituds personals poden ser innovadores.

'La setmana de la innovació' s’estrenarà el proper dijous 3 de novembre a les 6h de la tarda amb la conferència 'Màrqueting Low Cost: Noves oportunitats per a l’empresa' que anirà a càrrec de José Antonio Guerrero, director creatiu en art i imatge per moda i publicitat. Ha treballat en projectes de comunicació i màrqueting a empreses com; Dcco-Levi’s, Women’secret, Fulkrum i Ufo Denim. Guerrero ens parlarà del marketing 'Low Cost', de les estratègies 'long tail', les relacions 'win-win', el poder del 'Pro-sumer' l’era 2.0... Que vol dir tot això?

El futur de la moda

El dijous 17 de novembre tindrà lloc una nova sessió 'El futur de la Moda'. La conferència anirà a càrrec d’Albert Puyol. Puyol, ha desenvolupat la seva trajectòria professional en el sector de la moda i ha liderat l’expansió de firmes com Loewe, Women’secret, TCN i Vanity Fair. Aquesta activitat es realitzarà en col•laboració de REC.04 Experimental Stores, que es celebrarà del 17 al 19 de novembre a Igualada.

Les sessions d’Innovació continuaran els dies 21, 22, 23 i 24 de novembre, amb conferències centrades en les TIC, el motor, el turisme, l’emprenedoria, la moda i la salut.

'Parlem d’Innovació' s’emmarca dins del projecte 'Anoia Activa' una acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya, en el marc del Projecte “Treball a les 7 comarques”, i cofinançada pel Fons Social Europeu.

Totes les sessions són gratuïtes. Els interessats poden formalitzar les inscripcions a través del correu electrònic ignovaempresa@aj-igualada.net o al telèfon 93 805 04 09.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.