//Plugins sense CDN ?>

Finalment, han estat més de 2.800 els nois i noies de primària i secundària que han participat en les visites taller en algun dels 115 grups, provinents de divuit centres educatius d’Igualada i el conjunt de l’Anoia, però també s’hi va desplaçar expressament un grup escolar del Ripollès, acompanyat d’una vintena de mestres europeus que participaven en el projecte Comenius Living Maths. La majoria de mestres i professors que han acompanyat els seus alumnes han expressat la seva satisfacció de comptar amb aquest tipus de recursos, que permeten abordar diferents aspectes de les matemàtiques d’una manera experimental, lúdica i interactiva.
Aquesta gran repercussió no hauria estat possible sense la col·laboració amb el Centre de Recursos de l’Anoia, en la difusió i la participació durant la conferència inicial, que ja va reunir més de vuitanta persones, en bona part mestres i professors engrescats per la manera com plantegen les matemàtiques els membres de l’Associació per la Promoció i la Creació del Museu de Matemàtiques de Catalunya i com perllonguen les bondats d’aquesta exposició a través del seu web www.mmaca.cat, on es poden trobar els materials dels tallers que han acompanyat l’exposició.
Dins dels objectius del MMACA, de fer-se present en tots els racons del país, no es descarta incloure Igualada novament en futures itineràncies, per tal de presentar noves propostes seguint la idea que les matemàtiques poden ser font de joc i de plaer, i que sens dubte són accessibles a tothom.