TORNAR

Mestres de l’Escola Mowgli a Sant Remo seguint el Projecte Comenius

Dijous, 12 març 2009. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Des del dissabte 28 de febrer i fins dimarts 3 de març quatre mestres de la Fundació Escola Mowgli van anar a Sanremo en una visita del projecte Comenius. L’objectiu de la visita era el d’anar a presentar a les classes de 4rt i 5è de l’escola Elementale de Sant Pietro un muntatge visual power point on s’explicava, en trets generals, el nostre medi ambient.

Aquesta presentació era un resum de la feina feta pels Baloos (3r de Primària) sobre la flora autòctona, pels Koticks (4t), sobre la fauna de les nostres contrades, pels Mowglis (5è) sobre els espais protegits de Catalunya i pels Akeles (6è) amb una breu explicació de la situació de Catalunya al món i dels problemes i les solucions mediambientals que hi ha actualment a la Conca d’Òdena.

La veritat és que l’objectiu es va complir amb escreix. Els alumnes de l’escola italiana van poder gaudir d’una explicació molt amena en anglès, català i italià ja que la seva mestra completava les explicacions. Tots ens vam adonar que, com a mediterranis que som, tenim una flora i fauna similars, i fins hi tot vam comprovar que hi ha qui a la zona parla un dialecte anomenat Ligur que té moltes paraules idèntiques al català!

Els mestres sempre recordarem les cares d’admiració dels nens davant les fotografies del parc nacional, dels nostres parcs naturals...i la satisfacció d’ intercanviar cançons, danses i fins hi tot cartes personals dels alumnes de Mowglis de l’escola per a ells!

Sens dubte una experiència molt viscuda que dóna sentit al Comenius i obre portes a l’escola i a la ment.

Escola Mowgli


1 Comentaris

n

nohaila

banyoles

27 de març 2009.19:25h

Respondre

vull mirar el alumnes de 5è del 2009 amb els de casa nostra

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.