TORNAR

La notícia més llegida, de l'11 al 15 de juny

7 dies d'actualitat anoienca

Dissabte, 16 juny 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Com cada setmana anoiadiari·cat fa un recull de les notícies més destacades que han passat a la comarca aquests últims dies. Us hem informat de l'incendi que hi va haver en un pis d'Igualada, de la valoració que fan tots els partits municipals de la capital de l'Anoia sobre el primer any de govern, també ens hem fet ressò dels 345 anoiencs que han fet la selectivitat, de la final del torneig Arcadi Manchón de Montbui, i del grup de treball per a la independència que han creat Carme i Orpí. Aquest setmana hem parlat amb Felip Combalia, sots director d'internacionalització de l'Escola d'Enginyeria d'Igualada i bon coneixedor del món adober.

Portada de divendres

Dilluns 11: Rec.05 supera en vendes i visitants l’edició anterior

Satisfacció i molta alegria entre els organitzadors i els responsables de les botigues efímeres per l’èxit de la sisena edició de Rec.0. Enguany s’han superat les xifres de Rec.04 tant en nombre de visitants, la majoria de fora d’Igualada, com en vendes.

Dimarts 12: Igualada, seu de la primera trobada del projecte europeu '4D cities'

Aquest dilluns i dimarts Igualada és l’escenari de la primera trobada del projecte europeu ‘4D cities’. Aquest projecte, que lidera la capital de l’Anoia, gira al voltant del centre per a la simulació, el 4D Health. De moment Igualada compta amb quatre ciutats europees com a socis, però es previst que s’ampliï fins a 10.

Dimecres 13: La protectora d’animals APAN demana ajuda als ciutadans

La crisi econòmica que vivim no passa per alt a les protectores d’animals. És el cas de l’APAN (Associació Protectora d'Animals de l'Anoia) d’Òdena que es troba en una situació crítica per la manca d’ingressos. Per això des de la protectora s’ha decidit demanar ajuda als ciutadans a través de diverses iniciatives.

Dijous 14: L’European Balloon Festival s’obre a la ciutat

Del 4 al 8 de juliol Igualada es convertirà de nou en la ciutat de referència en el món de la competició de globus aerostàtics a nivell Europeu. La 16a edició de l’European Balloon Festival aplegarà més de 50 globus i entre les novetats destaca el muntatge de diversos iglús de vent al centre de la ciutat.

Divendres 15: S’aconsegueixen les 20 tones de taps de plàstic per l’Ona

Després de mesos de recollida, finalment s’ha assolit l’objectiu: aconseguir reunir 20 tones de taps de plàstic per l’Ona. Una igualadina de 13 anys que pateix una discapacitat psicomotora severa (78% de disminució reconeguda) i que necessita una cadira de rodes específica.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.