//Plugins sense CDN ?>

Dilluns 12: Es busquen experiències de fracàs
L’estigmatització i la por al fracàs són presents a la nostra societat, que el mira d’una manera molt diferent a d’altres indrets com els EEUU on es valoren els emprenedors que hagin fracassat i es creu que és el fracàs, la mare de l’èxit. A poc a poc, tímidament, aquesta percepció està canviant, també a l’Anoia, on algunes empreses canvien les seves preferències alhora de contractar treballadors.
Dimarts 13: Xavier Badia és el nou president de 'l’Asociación Española del Curtido’
El president del Gremi de Blanquers d’Igualada, Xavier Badia, és el nou president de ‘l’Asociación Española del Curtido’ (Acexpiel). Aquest nomenament consolida el pes del Gremi igualadí dins del sector de la pell d’àmbit estatal.
Dimecres 14: Ramón Felip: ‘Sense la Zona Franca, el ramal de l’Eix Transversal Ferroviari podria sortir del Bages’ El President de la UEA, Ramon Felip, va sortir amb un gust agredolç de la Reunió del passat dia 1 de desembre a l’Ajuntament d’Òdena. Felip valora positivament el projecte de Gran Europa però veu amb preocupació la manca de determinació amb què l’Ajuntament d’Òdena es mira el polígon de Can Morera i afirma que deixar-lo escapar és perdre, literalment, el tren.
Dijous 15: Últim adéu a Jordi Pedragosa L'igualadí, de 50 anys, va morir mentre jugava a futbol a les instal·lacions de l'Escola Pia el passat dimecres al migdia. Pedragosa va ser el refundador de la Jove Cambra d'Igualada i actualment n'era senador. Aquest dijous se li donarà l'últim adéu a dos quarts de dotze del migdia a la basílica de Santa Maria d'Igualada.
Divendres 16: Francisco Guisado: ‘Gran Europa rebaixa les expectatives del territori’
‘El projecte de Gran Europa ha passat anys dins d’un calaix’. Aquesta frase pronunciada repetidament pel govern d’Òdena ha obert interrogants a alguns anoiencs, el fet que un projecte de xifres tan atractives com la creació de 1.600 llocs de treball fos oblidat per l’antic govern no ha passat desapercebut. Francisco Guisado, alcalde del municipi durant la presentació del projecte, afirma que si no es va tenir en compte és perquè preveia l’implantament de logística a una zona reservada com a sòl estratègic.