//Plugins sense CDN ?>

Dilluns 17: El Mestral nega que discriminin als alumnes, tal i com argumenta el Tribunal Suprem
Fa unes setmanes el Tribunal Suprem va rebutjar el concert a dues escoles concertades que separen per sexes els alumnes. Argumenta que no es pot discriminar els alumnes per raó de naixement, raça, sexe, religió, opinió o qualsevol altre motiu i que, en limitar l’admissió a nens o a nenes, s’incorre en una d’aquestes discriminacions. El director del col·legi Mestral d’Igualada nega que facin cap tipus de discriminació.
Dimarts 18: Unes 3.500 persones passen pel rrrrec Festival
Un any més el Rrrrec Festival ha estat tot un èxit. Segons els organitzadors unes 3500 persones, gran i petits, van passar dissabte pel ‘Vapor de Baix’ per gaudir dels tallers infantils i familiars, i dels concerts programats. El punt àlgid de la jornada va ser el concert d’Adrià Puntí.
Dimecres 19: Vilanova dóna el condol a l’ex regidor Isidre Moreno
Dilluns el ple de Vilanova va donar el condol a l’ex regidor Isidre Moreno i a la seva família per la mort del seu fill. El cos del jove el van trobar al carrer.
Dijous 20: El cementiri d'Igualada serà un dels escenaris del film de Coixet
El cementiri nou d'Igualada, obra d'Enric Miralles, serà un dels escenaris on es rodarà la nova pel·lícula de la directora de cinema catalana, Isabel Coixet. El film ‘Ayer no termina nunca’ compta amb dos actors de primera línia, Candela Peña i Javier Cámara.
Divendres 21: Els alumnes de l’Acadèmia Igualada estrenen uniforme escolar
Des d’aquest inici de curs els alumnes de primària i secundària de l’Acadèmia Igualada van a l’escola amb uniforme. La mesura s’ha implantat aquest curs per la reiterada demanda dels pares. És el primer centre concertat a la ciutat que adopta aquesta opció.