//Plugins sense CDN ?>

Dilluns 3:"La imatgeria festiva d’Igualada ja té el seu trencaclosques"
Els gegants de la ciutat, l'Àguila, els capgrossos, en Martingales, el músic i la Petra, l'encantadora, la Víbria, en Tonet blanquer, la Conxita teixidora, els genatons Pia i en Tomeu, els bastoners, els diables, els Moixiganguers... són, entre d'altres, els protagonistes d’un nou joc: el Trencaclosques del seguici popular d’Igualada. La botiga Trencatclosques i l'AnoiaDiari sortegem cinc exemplars d'aquest joc.
Dimarts 4: "Com trobar 'bussiness angels' a Igualada"
L'assessorament en els primers passos dels joves emprenedors és un dels grans objectius de la BizMarathon 2014 a Igualada. Per això, s'impulsa com a acte de cloenda un concurs de start-ups, que donarà opcions als participants de contactar amb 'bussiness angels' que els poden facilitar finançament.
Dimecres 5: "La cita del 9 de novembre continua viva"
Ahir al vespre, Òmnium i l'ANC subratllaven en roda de premsa que mantenen la mobilització pel procés participatiu. A l'Anoia, l'ANC repartirà fulls amb els diferents punts de votació.
Dijous 6: "Una igualadina, al rescat de la Pantoja"
Lourdes Revelles, una igualadina, demana 500.000 firmes per a que el president del Tribunal Constitucional, Francisco Pérez de los Cobos, freni l'ingrés d'Isabel Pantoja a la presó.
Divendres 7: "El Rec.010 aixopluga els músics de casa"
Avui continua la intensa oferta cultural al costat de les botigues efímeres del Rec. Els diferents espais tindran concerts i tallers. I a l'auditori del Museu de la Pell, segona edició del Pecha Kucha “Rec.0, un món creatiu II”, amb ponències sobre creativitat i disseny, a les 6.