//Plugins sense CDN ?>

Dilluns 6: "Els veïns del barri de Montserrat es mobilitzen per aturar el projecte de l'hipermercat"
Els veïns del barri de Montserrat continuen impulsant mesures per evitar l'hipermercat previst al solar de Can Badia, al davant de l'estació d'autobusos del barri de Montserrat. Per a fer públic el seu desacord, els veïns han impulsat un vídeo on mostren els seus interrogants davant del projecte de l'Aldi.
Dimarts 7: "El Foment se salva i es planteja com créixer"
L'assemblea de socis d'ahir que va tenir lloc al Casino Foment va aclarir el futur de l'entitat. S'ha tancat un préstec amb el Banc de Sabadell per eixugar a 18 anys el deute d'uns 60.000 euros que té l'entitat. L'objectiu ara és reflotar el Foment amb la captació de nous socis i l'acolliment d'iniciatives i actes culturals de tota mena.
Dimecres 8: "Berta Jorba és la segona Dama de Catalunya"
La segona dama de Catalunya, i Pubilla de les Comarques Barcelonines, és l'odenenca de 17 anys Berta Jorba i Riba. El concurs va tenir lloc el passat cap de setmana a Gandesa. L'anoienca és una de les pubilles més joves mai proclamades.
Dijous 9: "El Copons dels negociants, nou itinerari turístic"
El Banco Herrero, la Banca Jover, el centre d'acollida Santiago Masarnau... són part de l'empremta que els negociants de Copons van deixar al llarg de la Península els segles XVIII i XIX. Ara, s'ha convertit en un interessant itinerari turístic pel poble, que es vol explotar.
Divendres 10: "Agricultura anuncia que tancarà portes a l'embassament de Tous perquè es reompli"
Ni l'Ajuntament de Tous ni el president de la comunitat de regants creuen en l'anunci de