//Plugins sense CDN ?>



Una bona primera part no ha servit al Piera per marcar avantatge sobre el Congrés. Tres pals i dos possibles penals no xiulats a favor dels pierencs els va portar al descans amb empat a 1. Segona part més difícil, amb un Congrés que sortia a totes , amb només 2 minuts van marcar 2 gols més i la diferència ja no es va poder escurçar, sinó al contrari, arribant al 5-1 definitiu. Un partit dur en una pista difícil.
Primera Catalana: Sort a mitges per la resta d’equips de la comarca.
Una victòria ajustada de l’Himel Capellades fora de casa sobre el Petromiralles Igualada per 1-2 ha portat als de Capellades a la tercera posició de la graella.
Destaca la golejada del Masquefa, que va marcar 11 gols al camp del Sentmenat que només va acostar-s’hi amb 4 gols, amb aquests tres punts se situen amb 9 punts darrere del Capellades.
D’altra banda primera derrota del Concom Montbui per 2-7 a casa, amb el Reus (segon); sense patir massa perquè passen de la mitja taula.
A veure si ens posem d’acord, quins son els edificis que es poden considerar emblemàtics del rec i quins no. Potser al final resultarà que tenim una joia arquitectònica que ni nosaltres mateixos... Llegir més ens pensàvem, crec que hem de ser seriosos i no caure amb alló de ja que no es meu l’edifici i tampoc pagaré la seva recuperació, també l’incloc en el catalac.
En primer lloc, finalment el que haurà d’indemnitzar poc o molt al propietari serà l’ajuntament i per tant el pagarem entre tots i en segon lloc resultaríem ser molt estúpids que fins ara no ens adonéssim que teníem aquesta maravella a casa nostra (a punt de caure). D’Igualadina Cotonera ja en tenin prou amb una
vaig votar ciu, pero heu defraudat als vostres votants, no heu complert amb els vostre progrma. Em perdut un edifici emblematic. Les properes generacions ho tindran en compte. Es intolerable, demano... Llegir més dimisió del politic que ha firmat.
Maria M.
Igualada
20 de desembre 2011.21:59h
A punt de caure res!!!!! L’Ajuntament no volia que s’enderroqués i se li ha escapat de les mans. El Regidor sap perfectament que l’adoberia no queia. Ho va afirmar no fa gaires setmanes.