//Plugins sense CDN ?>


En aquests moments el Parc de la Font i la Plaça Major ja tenen connexió mitjançant el servei WI-FI, essent les primeres àrees on s'ha desplegat Així, en aquests dos espais, de forma gratuïta, qualsevol persona es pot connectar a Internet. El mateix dijous a la tarda es va fer la gimcana familiar, que incloïa proves via on-line amb diferents portàtils que es van llogar. Hi van participar 8 famílies i, entre altres sortejos, una família va guanyar per sorteig un mini ordenador.
En l’acte de presentació del servei WI-FI, que es va fer al Teatre Centre Unió Agrícola, l’alcalde va destacar el fet que aquest nou servei ve subvencionat per la Llei de Barris, des de la Generalitat, i que es vol cobrir tot el municipi.
D’altra banda, el regidor de Telecomunicacions, Jaume Xaus, va parlar dels 49.240 euros que hi ha per tirar endavant aquest projecte. La meitat pertanyen a la subvenció obtinguda des de la Generalitat de Catalunya, a través del Programa de la Llei de barris. i l’altra meitat l’ha aportat l’Ajuntament d’Òdena.
El mateix regidor va parlar de les 3 línies que se seguiran en l’actuació: proveir de connexió a Internet i interconnectar els diferents equipaments municipals, disposar al municipi de diverses zones WI-FI on hi hagi accés gratuït a Internet i, finalment, que hi hagi oferta i competència suficient al municipi, perquè qui ho desitgi pugui contractar serveis d’Internet de qualitat al millor preu possible.
Segons va explicar el regidor, amb la primera fase ja executada, ara cal fer el mapa de cobertura. La segona fase completaria una zona WI-FI addicional al camp d’esports i la piscina i la xarxa WIMAX al nucli del Barri de Sant Pere, Centre Cívic i on hi ha la nova Llar d’Infants, juntament amb dues zones WI-FI exteriors.
L’accés d’internet i del servei a casa dels usuaris és mitjançant el servei WIMAX, ofert per l’empresa Eurona, que realitza projectes similars en 200 municipis de Catalunya. Els usuaris d’aquesta companyia pagaran 18 euros per mitja mega de velocitat, 24 euros per 1 mega i 32 euros per 2 megues. El servei és de 24 hores al dia, l’alta té un cost zero, i per fer-ne la promoció i la instal·lació costa 60 euros. Els dos primers mesos són gratuïts. Els interessats poden trucar al telèfon 902 906 359.
Voldria poder-me connectar gratuitament com en martin o com els odenencs que viuen al costat de la plaça de la font i altres punts privilegiats. Des de casa ”no me coje la xarxa wifi ni nada... Llegir més quiero que se resuelva pronto por favor”.
seria necessari que l’ESCOLA CASTELL D’ÒDENA també tingués wifi i si els pares/mares, familiars... volen seure a un banc al pati mentre juguen els seus fills, i tenint en compte que l’escola... Llegir més disposa d’un pati obert tots els dies, tots/es podríem connectar-nos. Gràcies
No se que a pasado con el wifi de odena yo cojia linia wifi y ahora desde la lluvia que cayo el sabado no me coje la xarxa odena ni nada quiero que se resuelva pronto por favor
Eulalia
sant pere d'òdena
8 de gener 2013.17:23h
no se que ha passat pero jo habans agafava el wifi d’òdena i ara no surt ni el nom del wifi.