//Plugins sense CDN ?>

Ingredients per a 8-10 persones
6 ous
2 llaunes de tonyina en oli
salsa maionesa (de pot o feta per vosaltres)
pèsols congelats
Elaboració
Farem els ous durs posant-los a bullir, els afegirem quan l'aigua encara sigui freda per evitar que es trenquin amb el canvi de temperatura, amb un rajet de vinagre per poder-los pelar més fàcilment. Quan hagin passat uns 10 o 12 minuts els escorrem i els posem tot seguit en un bol amb aigua freda.
Un cop freds els pelarem i ja els podrem partir per la meitat, en traurem els rovells i els posarem en un bol. Un o dos els reservarem per fer la decoració
A banda també haurem bullit els pèsols que els posarem en la safata que servirem el plat. Hem de tapar una part dels pèsols, normalment com si féssim un cercle a la part central de la safata, amb un paper film, perquè quan hi posem els ous, el verd dels pèsols no s'esquitxi ni quedi cobert amb la maionesa i ens ajudarà a que la presentació sigui millor.
Un cop tenim els pèsols a la safata, anem posant les clares tallades en meitats de cara cap amunt a tot el volt de la safata, deixant el mig, tapat amb el paper film, descobert.
En el bol on hem deixat els rovells, fem la barreja amb la tonyina i la maionesa, i aquesta pasta l'anem posant a dins de les clares.
A damunt dels ous ja farcits hi posarem una darrera cullerada de maionesa i hi ratllarem els rovells que hem reservat per la decoració com si fos una ginesta, que és el nom que nosaltres donem a aquest plat. També podem guarnir-los amb pebrot escalivat. Quan està tot acabat retirem el plàstic de sobre dels pèsols i ja ho podem dur a la taula.
Bon profit!
Pilar
Igualada
11 de juliol 2009.23:42h
Provaré de fer- los, em sembla que tenen de ser bons.gracies