//Plugins sense CDN ?>

D’aquesta manera, el Partit Popular de Catalunya insta a la Generaliat a procedir a l’aprovació de l’estudi informatiu i del projecte constructiu de la integració urbana de la línia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya així com a presentar el calendari d’execució davant del departament de Territori i Sostenibilitat.
En la seva intervenció, el Popular ha recordat tots els passos que s’han dut a terme per aconseguir l’objectiu sense èxit. Calbó ha explicat que el setembre del 2001 el Parlament de Catalunya va aprovar la Resolució 863/VI sobre la supressió del pas a nivell i es va realitzar un estudi que preveia tres alternatives.
L’any 2004 es va redactar un estudi informatiu i d’impacte ambiental , uns estudis que es van sotmetre a informació pública però que no es van arribar a aprovar i l’any 2007 el PP ja va presentar al Parlament una proposta de resolució sobre la supressió del pas a nivell de l’avinguda Montserrat que va ser rebutjada al•legant que ‘no era tècnicament viable’.
crec recordar que l’ultim estudi de supressió del pas a nivell consitia en desplaçar l’estació de tren cap al costat de Cal Requesens, i reduïr la presència física de les vies a la... Llegir més ciutat.Gran solució, problema on és el problema?
D’altre banda, perqué mai sentim cap ”profesional de la política” demanar un tren de debò. Un transport públic que triga el doble que el treansport privat en fer un recorregut és un gast inaceptable (50min cotxe-1h45min tren).Haurem d’admetre que el nostre estimat carrrilet tot just serveix per desplçarse entre pobles del baix llobregat i l’anoia, no pas per fer el trajecte senser IGD-BCN.
Llavors potser caldria defensar la veu del igualadins que treballem a BCN però que paguem els impostos locals a Igualada i per tant els polítics locals ens haurien de defensar,potser proposant que la Hispano tingui més autobussos directes IGD-BCN, que som al sXXi, i tenim horaris dels anys 80!, la gent que treballa no fa vacances tot l’estiu, ni tota setmana santa, ni tot nadal, i no plega de treballar a les 14:00 i a les 20:00!!!! Com potser que haguem d’agafar un autobús que fa tantes aprades al Bruc com a Igualada? com potser que al gent d’igualada que omple més de la meitat dels autobusos no-directes hagin d’empasar-se trajectes urbans travessant el bruc i esparraguera, com pot ser que siguem els clients més mal tratats d’aquesta companyia??? Potser perque els alcaldes del Bruch , Esparraguera, Abrera i Collbató s’ho curren més.
Polítics , treballeu per qui us paga no pel vostre partit!
Bon dia .Sr.Calbo, La seba demanda , es aquella actuacio que suma.Es el que Igualada necessita mes que mai. En tant que ciutada .Gracies .
Albert Rossell
Igualada
12 de gener 2012.11:08h
A vegades dóna la sensació que el Pere Calbó és l’únic representant del consistori que se sap moure fora dels límits del terme municipal d’Igualada.
Aquesta notícia sobre el soterrament... Llegir més del tren refresca l’article que vaig escriure en el seu dia sobre aquest tema (mireu a la part baixa de la pàgina del pdf adjunt) ves.cat/a3D9