//Plugins sense CDN ?>


Enric Pont, gerent de l’empresa, remunta als inicis de l’empresa per referir-se a l’estat actual d’Interiorvista. ‘El 2002 vam fundar Xut Produccions però el 2007 vam decidir registrar una nova marca. Reinventar-nos és el millor que vam poder fer’. De fet, el replantejament de l’empresa va suposar grans pèrdues als socis fundadors, despeses que encara ara no s’han recuperat. No obstant això, Pont assegura que no estan obsessionats per aconseguir beneficis, sinó per treballar bé dia rere dia, buscant la qualitat i un negoci que els diferenciï de la competència.
Un 20% de negoci de l'empresa igualadina està representat per IKEA, empresa a la qual Interiorvista ofereix els seus serveis de disseny de catàlegs interactius, en animació 3D, i imatges generades a través de l'ordinador. A banda d'IKEA, Interiorvista treballa per més de 50 clients d'Espanya, França, Alemanya i Itàlia.
L’equip humà d’Interiorvista està integrat per 22 persones: interioristes i dissenyadors apassionats per la tecnologia. Un dels graons principals per on passa la seva feina és el d’estar al dia de les últimes tecnologies i tendències decoratives, per tal de procurar arribar al millor disseny.
L'ambició internacional no té barreres
El gerent de l’empresa, Enric Pont, sintetitza que les quatre paraules que podrien definir la filosofia d’Interiorvista són visió, determinació, paciència i humilitat. En aquest sentit, Pont explica que tot el que han treballat durant anys anirà veient els seus fruits poc a poc, ja que les inversions acumulades –sobretot en tecnologia i formacions– arriben al milió d’euros en quatre anys.
Pel que fa als projectes de futur, Interiorvista es planteja arribar a ser una empresa internacional. Si bé, per ara, ofereix el seu servei a 7 països diferents i compta amb treballadors a França, Alemanya i Itàlia, l’ambició internacional de l’empresa no té límits.
La filosofia empresarial per a la qualitat
Amb el temps, Interiorvista ha aconseguit guanyar-se un lloc en el sector de mercat, tot i que els processos 'van molt lents'. Per arribar a 22 botigues d'IKEA de 3 països diferents, per exemple, s'ha tardat 4 anys. És per aquest motiu que Enric Pont parla de les prioritats de l'empresa de ser els millors en el que fan, de diferenciar-se, per aconseguir l'èxit a poc a poc, fent servir el sentit comú i el disseny.
Fa dos anys que l’empresa creix un 30% anual i són aquestes xifres les que animen els socis fundadors d’Interiorvista a veure ‘la llum al final del túnel’. Enric Pont considera que ‘encara no podem parlar d’èxit’ però està convençut que arribarà ‘aviat, quan l’empresa tingui solvència econòmica’. Junt amb ell, els altres dos socis fundadors, Jordi Saumell, interiorista, i Pere Casamitjana, informàtic i especialista en postproducció, treballen des de fa anys per tirar endavant amb ‘sentit comú’ l’empresa que van constituir fa 5 anys. Per ajudar-los econòmicament, el desembre del 2010 es va incorporar l’empresa catalana de capital de risc, Inveready, fent-se càrrec d’un 10% del capital d’Interiorvista.