TORNAR

Rotlle de carn picada

Les receptes de la iaia Núria

Dissabte, 22 octubre 2011. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
La iaia Núria ens sorprèn aquesta setmana amb uns gustosos rotlles de carn picada. Un plat deliciós i original, però sobretot, fàcil de fer. Sobretot si seguiu les seves instruccions. Bon profit!

Rotlle de carn picada

Ingredients:

200g cans picada de vedella – 200 g carn picada de porc – 100 g carn picada de pollastre – 100 g de pernil salat – 2 pastanagues – 1 ceba – 1 ou – una copa petita de xeres –nou moscada – brou de carn – 50 g ametlla torrafa – oli – sal – pebre

Elaboració:

1.- Col·loquem en un bol totes les carns, l'ou, el pernil, la sal, el pebre i la nou moscada. Ho barregem tot bé, formant un rotlle ben atapeït i ho passem per pa ratllat. Si veiem que el rotlle queda massa gran, en podem fer dos de més petits.

2.- En una cassola amb oli daurem el rotlle, tenint cura de dunar voltes perquè no es trenqui. Retirem i reservem

3.- En la mateixa cassola sofregim, a foc suau, la ceba i la pastanaga tallada petita, en aquest moment afegim l’ametlla. Quan agafi color, hi evoquem el vi i un cullerot de brou. Ho remenem i ho tornem a incorporar la carn. Continuem coent-ho a foc lent durant uns 15 minuts, sense parar de donar voltes a la carn perquè no s’enganxi.

4.- Servim la carn a rodanxes, pot ser freda o calenta i ho acompanyem amb la salsa calenta.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.