TORNAR

Els serveis de Rodalies es reforcen per absorbir l'increment de demanda amb motiu de l'Onze de Setembre

Els trens de Rodalies de Catalunya circularan com si fos un dia laborable durant les vuit hores en què es preveu més mobilitat durant la Diada

Dimecres, 10 setembre 2014. 18:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Si voleu anar a la V i us heu quedat sense plaça a la quarantena d'autobusos que surten de l'Anoia, el tren és una bona opció. Els serveis de Rodalies es reforçaran de 13 a 17h i de 19 a 23h, segons ha anunciat el departament de Territori i Sostenibilitat.

El Departament de Territori i Sostenibilitat reforçarà els serveis de Rodalies de Catalunya l'Onze de Setembre, amb més trens per absorbir l'increment de demanda de transport públic que es preveu en els desplaçaments d'entrada i sortida de Barcelona.

Així, les franges horàries que es reforcen i durant les quals els trens circularan com si fos un dia laborable seran de 13h a 17h en tots els serveis d’entrada a Barcelona i de 19h a 23h en tots els serveis de sortida de Barcelona. Durant la resta de la jornada, es mantindrà el servei habitual dels dies festius.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.