TORNAR

Sopar/degustació 'Japonès&Vodka', a Kan Bakus

Dijous 27 octubre

Dijous, 20 octubre 2011. 01:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El proper dijous, 27 d’octubre a partir de les 21:00, Kan Bakus ofereix l’oportunitat de provar les seves especialitats oferint un sopar degustació de menjar japonès. De la cuina del restaurant en sortiran una mostra dels seus productes més emblemàtics (makis de cinc varietats, nigiris, tempures, yakisoba, gyoza...), pensats pels clients que ja coneixen el producte, però també per a totes aquelles persones que vulguin conèixer més bé els plats típics de la cuina nipona que es troben a qualsevol restaurant d’aquell país.

La vetllada s’acompanyarà amb el millor sake, vi de la terra i, per acabar, un impressionant i innovador combinat. Tot això per un preu únic de 30€, que inclou la degustació de sushi, sake, vi, cafès i un combinat del nou vodka premium suec Axelvär, presentat fa poques setmanes al mercat dels destil•lats de qualitat, que ja ha obtingut dues medalles en diferents concursos del sector.

Aquesta activitat compta amb la col•laboració de les destil•leries Campeny, del Masnou. Reserves al 938030010. Places molt limitades.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.