TORNAR

Venda emocional en temps de crisi: Com deixar de vendre perquè ens comprin

Curs de la UEA

Dijous, 17 novembre 2011. 01:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
En tems de crisi, hi ha una oportunitat a reorientar l’activitat comercial a una visió més emocional, una forma de vendre no des de la raó, sinó des del cor, on la confiança i seguretat d'una relació honesta i sincera estigui més a prop de la decisió de compra dels Clients que no un simple descompte o unes condicions de pagament ajornat. Aquest curs, breu i directe, apunta i dona les claus de venda emocional en aquest temps de por i d’incertesa.

Programa

• Visió, Missió i Valors dels equips comercials

• Principals competències d'un venedor emocional

• Els 7 passos de la venda: un repàs des del cor

• Programació Neurolingüística: una eina per l'excel•lència en la venda emocional

Professor : Alfons M. Viñuela.

Dies: 17 i 21 de novembre

Horari : De 16:00h. a 20:00h. El curs tindrà una durada de 8 hores

Lloc: Unió Empresarial de l’ Anoia


3 Comentaris

A

Alfons Viñuela

Barcelona

21 de novembre 2011.23:01h

Respondre

Hem fet el curs i amb el feedback rebut dels participants certificant l’èxit amb l’aprenentatge de tècniques de venda emocional i la creença ferma de que és posible la seva aplicació en la... Llegir més venda avui en dia. Canvi de creences i reencuadrament d’actituds en diferents contextes. Gràcies com sempre a la UEA i a la gent d’Igualada i l’Anoia i fins la propera ocasió, de tot cor, Alfons M. Viñuela

A

Alfons Viñuela

Barcelona

18 de novembre 2011.13:23h

Respondre

En temps de crisi tenir els productes que la gent necessita, a preus adequats a la disponibilitat econòmica dels clients objectius és necessari, però no suficient per contrarestar les pors e... Llegir més incerteses del comprador. En el meu llibre i en el curs derivat del mateix pretenc donar la perspectiva i les eines per a gestionar amb eficàcia les emocions dels clients i no tenir que vendre sempre per preu (el que és una falàcia doncs comprem el 70% de les coses per decisions irracionals). Volem només caler pur i dur? Per la meva experiència de cursos compartits en els darrers 8 anys amb quasi 1.000 venedors, se que les creences autolimitadores i les generalitzacions impedeixen treure el màxim rendiment al acompliment comercial, però si algú ho veu d’una altre manera...no tinc inconvenient personal, però no apostaria per algú que descarta d’entrada l’empatia, la escolta i l’interés pels sentiments dels clients, l’ús de l’inteligència emocional...

j

josep

17 de novembre 2011.11:03h

Respondre

Quanta comèdia i teoria. Si vols que et comprin has de treballar per tenir els productes que la gent necessita. Quan treballes per tenir els productes que són necessàris a la gent a preus adequats... Llegir més a la capacitat adquisitiva, els conceptes com vendes emocionals no tenen sentit. Volem i necesitem negocis estables i sostenible? o només ens interessa el caler pur i dur.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.