//Plugins sense CDN ?>
Les edicions de les botigues del Rec de primavera -aquest any, en ple apogeu de l'estació, al maig- acostumen a portar un circuit més llarg i més activitats a l'aire lliure, per aprofitar el bon temps. Unes activitats que vindran acompanyades de més marques que mai: 88.
El festival de moda Rec.0 Experimental Stores d'Igualada es fa -encara- més gran. Aquest mes de maig, del 10 al 13, nou rècord de firmes que vendran els seus productes a preus radicals al barri adober. En les quatre zones diferenciades que proposa l'organització, s'hi establiran 52 'pop-up stores' i 88 marques. No faltaran altres novetats: el festival gastronòmic Rec Street Food també s'amplia amb la incorporació de nous 'pop-up' bars de cuiners locals i nous 'food trucks' amb diversitat de producte. La cultura és protagonista a l'edició d'estiu amb més de 20 concerts gratuïts com Cataplàusia, Mamut Band, Beth, Nuu o El hombre trankilo i presentacions dels llibres de l'Oriol Malet, Rosanna Carceller i Lola Vendetta.
La setzena edició portarà nous 'convidats': debuten Rec.015 Carhartt, Sebago, Tiny Cottons o Castañer. Grans marques internacionals segueixen apostant per aquest esdeveniment, com Levi's, Adidas, Pepe Jeans, Mango, Camper, IKKS, Textura o Lacoste, amb espais de venda grans i singulars. Secret Market by Privalia es reforça i per primera vegada comptarà amb un segon local només per sabates i complements.
Al Rec tornen amb noves fórmules i més creativitat les següents firmes Indi&Cold, Sita Murt, Nice Things, Punto Blanco, Kickers, Javier Simorra, Humanoid, Kaotiko Barcelona, Pretty Ballerinas, Mi&Co, Med winds, Geographical Norway, Mus&Bombon, Dutch Delight, Visual Poetry Barcelona, Antonio Miro; a les que s'afegeixen Satorisan o Castell de calçat. L'esport i la moda urbana segueixen presents al Rec fent les seves vendes especials d'estocs i, a més d'Adidas i la novetat de Carhartt, trobarem Fox Head, Grifone, Santa Cruz, Wesc o Buff.
La moda local enforteix la seva presència
Destacar que la moda local igualadina estarà representada per les marques Sita Murt, Micu Micu, Ingrid Munt, Buff, Boxley, Messcalino, David Valls, Dutch Delight, Jordi Rafart, Punto Blanco, The Garage by Punto Blanco. També les marques gestionades per botiguers locals com Javier Simorra o Pepe Jeans.
Espai pel disseny independent
El festival continuarà donant un relleu especial al disseny independent i planteja una nova fórmula de promoció. El Rec.0 es vol constituir com una gran plataforma de venda i promoció de la moda catalana i s'alia amb la passarel·la 080 i Rec.0 per crear gran espai dedicat a la moda emergent catalana: la 'pop-up store 080' que acollirà nous dissenyadors i marques com Carlota Oms, Ssic and Paul, Les Chausseurs, Pau Esteve o Rita Row, a més dels dissenyadors Dorotea, IKA Editions, Loa, Maria Roch o Kinetik Supply. Segueix també el triunvirat de Txell Miras, Miriam Ponsa i Josep Abril, als que afegim Who, Ingrid Munt, Gorni Kramer, David Valls, Veneno en la piel, Susi Sweet Dress o Jordi Rafart, entre d'altres. En aquest espai s'hi sumarà el guanyador del premi Time Out de moda, que s'atorga a una proposta jove.
Sandra
Igualada
7 d'abril 2017.07:53h
Oh m’encanta el REC.--es el millor dia per anar a comprar a Manresa