TORNAR

Mor la tarotista Aurora Basomba

La popular bruixa anoienca ha traspassat als 58 anys

gent
Dimarts, 29 novembre 2016. 13:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Als 58 anys d'edat ha mort Aurora Basomba i Fitó, que durant molt de temps va ser una presència habitual als mitjans de comunicació de la comarca en allò referent a l'astrologia i l'ocultisme. Basomba vivia a cavall entre Igualada i Sant Guim de Freixenet.

Aquest dimarts es coneixia la mort d'Aurora Basomba i Fitó. La coneguda tarotista i astròloga tenia 58 anys i dos fills, una filla de 39 anys i un fill de 20. Des de la seva joventut va ser popular a Igualada i comarca com a endevina, amb un paper actiu a la ràdio local i també a la televisió. Darrerament, encara mantenia un perfil força actiu a les xarxes socials. Natural de Sant Guim de Freixenet, demà dimecres 30, a les 12 tindran lloc els seus funerals a la parròquia del poble i serà traslladada al cementiri de Vilamajó.

 


1 Comentaris

J

Jaume

Igualada

30 de novembre 2016.09:57h

Respondre

Costa creure aquesta gran pèrdua. Amiga i consellera de molts, una mare estupenda i una treballadora d’allò més professional.

Sempre amb nosaltres, mai t’oblidarem
T’estimem molt, que... Llegir més descansis en pau

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.