//Plugins sense CDN ?>
Durant els propers dies el Rec passa a ser el centre d'atenció d'Igualada i Igualada passa a ser la meca de les tendències. El barri adober s'ha vestit de gala per a una edició de les Rec.0 Experimental Stores més potent que mai, amb la inclusió d'activitats multidisciplinars que reforcen la capacitat d'atracció de les botigues
Des de les 10 d'aquest matí, el Rec d'Igualada tornarà a ser el sinònim de moda, música, cultura, de tendències. La capital del retail. I per ser més capital que mai, l'organització d'aquest Rec.011 ha incorporat marques de primer nivell: Adidas, Grifone, Hakei, Gas Monkey, Pretty Ballerinas, Garage, Redskins, Mascaró i Kaotiko, que eleven a 74 les que s'ubiquen als diferents espais del barri. No són les úniques xifres que pugen: els 'food trucks', les sensacions de la darrera edició, també seran més, fins a 25. Aquesta edició, l'estival, permet més accions a l'aire lliure i comporta un circuit més llarg. Amb el carrer del Rec i el carrer del Sol com a grans eixos, i també l'adoberia Martí Enrich com a punt neuràlgic, esperen una quarantena llarga d'espais amb les més de 70 marques. A l'est, el circuit s'allarga pel passeig de les Cabres i desemboca al Pati Vila. I en aquest extrem, hi ha algunes de les novetats com Adidas i repeteix la igualadina Buff.
L'oferta musical no queda de banda i els quatre dies estaran farcits d'aquest condiment sense el qual no es poden entendre els més de cinc anys de Rec.0. Tres escenaris hi ha en aquesta edició, repartits en el circuit, on desplegaran les actuacions uns 20 grups i artistes diferents. Grups de matriu local, força veterans, com els Alado Sincera, i veus més que conegudes en el panorama català com Beth Rodergas.Tot a punt, doncs, perquè els carrers del Rec i la ciutat d'Igualada acullin a desenes de milers de persones. En la darrera edició es van superar les 90.000. El menú d'aquesta promet, com a mínim, igualar aquesta xifra de visitants.