//Plugins sense CDN ?>
L'organització de les Rec.0 Experimental Stores ha donat a conèixer la data de la dissetena edició. El Rec.016 promet el proper novembre més moda, més marques i novetats, i com ve essent habitual els darrers anys, bona música i noves opcions en gastronomia com els 'food trucks'.
El barri del Rec d'Igualada és en ple procés de participació per definir el seu futur. Els propers mesos el concurs d'idees que s'ha organitzat tindrà guanyadors que amb el seu projecte perfilaran la fesomia del futur del barri. Hi ha, però, un present que ja ha transformat aquest espai els darrers anys i ho continua fent. Les botigues efímeres contribueixen a redescobrir el barri dues vegades l'any, durant vuit dies. Aquesta ocasió especial de veure patrimoni i comprar a preus radicals les marques de tendència serà del dimecres 8 al dissabte 11 de novembre.
Al Rec.016, és a dir, la dissetena edició, s'hi esperen més marques que en l'edició d'aquest passat maig, quan van ser 88 firmes en 52 'pop-up' stores. Els visitants van estar entorn dels 120.000. Queden molt lluny les dimensions de la primera experiència de les botigues, el novembre de 2009, quan es va engegar amb 11 marques i van venir unes 8.000 persones. Aleshores, era una iniciativa pionera de sis emprenedors igualadins per dinamitzar el barri, un revulsiu, a les portes d'un polèmic pla urbanístic que l'afectava.
En aquesta nova edició hi ha assegurada l'arribada de noves marques i es mantindran els espais que s'han estrenat el maig, com la 080, dedicat a la moda emergent catalana. També propostes que s'han consolidat, com el Rec Street Food. Els propers mesos es donaran a conèixer nous detalls d'aquesta edició, que donarà a conèixer nous racons del barri amb un circuit diferent i més concentrat, tret distintiu de les edicions hivernals.