//Plugins sense CDN ?>
Amb una festa sorpresa al Casal Cívic Montserrat, els veïns i veïnes el barri de Montserrat van homenatjar el quiosquer Miguel Ángel Díaz que es jubila després de tota una vida al capdavant de la papereria Díaz-Sala, que van fundar els seus pares, al carrer Pau Muntadas. Es tracta d’una persona referentdel barri i per això més de 100 veïns i veïnes li van dedicar un sentit reconeixement.

A l’homenatge, el Miguel Ángel va donar les gràcies per aquests anys i avançava que la papereria es traspassarà a una nova propietària.
L’acte va comptar amb la intervenció de diferents persones com Sara Rubio, Marisol López i Francisca Horna que van organitzar la festa i li van fer entrega d’una placa de record, Jordi Cuadras que va entrevistar Miguel Ángel amb una conversa molt emotiva on van sortir moltes anècdotes, el seu fill Alberto Díaz va explicar la part més personal en nom de la família, Marga Gibert va transmetre un missatge des del punt de vista dels veïns i veïnes i Carme Riera va parlar del valor de la tasca del Miguel Ángel pel barri i la ciutat.
El quiosquer va convidar tothom a passar per la papereria el dia 30 de desembre que és quan commemorarà, durant tot el dia, el final d’una llarga etapa.