Igualada

El Correllengua arriba a Igualada
Pedrolo, Campionat del Savi, Cercavila, Cercamots.... 19 de setembre

Divendres, 18 setembre 2009. 03:00

El Correllengua arriba aquest cap de setmana a Igualada, després de passar pels municipis anoiencs de Sant Martí de Tous, Jorba i Santa Margarida de Montbui. Al llarg d'aquest dissabte hi haurà actes i activitats per a tots els gustos, el Campionat de El Savi, la cercavila per la llengua, la lectura del manifest, un sopar popular, el Cercamots i per acabar la Festa del Correllengua al bar l'Envelat.
El museu de la Premsa de Catalunya a la Igualadina Cotonera
L'antiga fàbrica estarà remodelada al 2011 per acollir el Museu i l'Arxiu

Dimecres, 16 setembre 2009. 14:30

Igualada acollirà a finals del 2011 el Museu de la Premsa de Catalunya. S'ubicarà a l'antiga fàbrica de La Cotonera, que també acollirà l'Arxiu Comarcal de l'Anoia, actualment a Cal Maco. El projecte del Museu l'impulsen l'Ajuntament d'Igualada i La Vanguardia a través de la Fundació Comte de Barcelona. El conveni que permetrà la realització d'aquest projecte es va aprovar ahir a la nit per unanimitat en ple municipal. Tot i que el fil conductor del Museu serà La Vanguàrdia, hi tindran cabuda tots els altres mitjans de comunicació, també els comarcals, i un petit espai per la ràdio i la televisió.
El Consorci Sanitari de l’Anoia signa un conveni amb l’Hospital de Goundi, a la República del Txad

Dimarts, 15 setembre 2009. 03:00

L’Hospital d’Igualada ha signat un conveni amb el centre hospitalari de Goundi, situat a la república del Txad. El conveni contempla la promoció d’activitats de docència i formació dels professionals sanitaris i no sanitaris relacionats amb l’àmbit de la salut. Això facilitarà el reciclatge de professionals i impulsarà activitats formatives relacionades amb el desenvolupament i la gestió d’un sistema sanitari de qualitat.
Aymamí: 'La consulta sobre la independència és un error'
L'alcalde d'Igualada considera que és una qüestió de país

Dimecres, 9 setembre 2009. 03:00

L'actualitat política catalana se centra aquests dies en la consulta popular que per aquest diumenge ha convocat Arenys de Munt. El SÍ o NO a la independència de Catalunya serà seguit per milers de ciutadans que voldrien que es fes la consulta als seus municipis. Calders, al Bages, ho farà abans d'acabar l'any. A Igualada de moment serà complicat; l'alcalde, Jordi Aymamí, ha dit en una entrevista amb anoiadiari·cat que ho considera un 'error' i que pot comportar 'alguna conseqüència desagradable com violentar la convivència dels ciutadans'.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT