//Plugins sense CDN ?>
A partir del 2 de juliol la Masucard ja estarà operativa
L'àrea de Dinamització Econòmica de l'Ajuntament d'Igualada i l’Associació de Botiguers del Mercat de la Masuca han impulsat la Masucard, la targeta de fidelització per als clients del Mercat. Aquesta targeta "respon a l’objectiu d’enfortir la relació entre els paradistes i els seus clients, aportant un benefici mutu. Així, els clients podran gaudir de descomptes i promocions, acumularan diners per compres recurrents i gaudiran d’una experiència de compra millorada."
La Masucard es podrà aconseguir de dues maneres: a través de la nova web del Mercat www.lamasuca.cat, i també omplint el formulari que trobaran a les parades. Funciona com una targeta de fidelitat pròpia de cada parada però el client podrà fer servir la mateixa targeta per anar a qualsevol dels establiments del mercat. A més, a través de campanyes, es podran participar en sortejos i promocions, com targetes regal per comprar als diferents establiments.
El regidor de l’Àrea de Dinamització Econòmica, Jordi Marcè, anima als ciutadans "a utilitzar la targeta Masucard i gaudir de la compra local amb avantatges exclusius".