//Plugins sense CDN ?>
L’Ajuntament de la Vila de Piera manifesta que alguns punts del cablejat i de les infraestructures de telecomunicacions del municipi pateixen “incidències greus” i assenyala a Telefónica per “la manca de resposta”.

El govern municipal titlla la situació de “problema generalitzat a tot el municipi” i destaca que s’han registrat i tramitat “desenes” de desperfectes.
Segons el consistori, algunes d’aquestes incidències “comprometen directament la seguretat” dels veïns i “afecten el pas de vehicles pesants com camions de recollida o serveis d’emergència”.
L’Ajuntament posa com a exemple de la situació un pal de Telefónica trencat per la meitat “que impedia reprendre les obres d’un mur que afectava un dels dos únics accessos al barri del Castell de la Ventosa.” El pal, diuen, feia tres mesos que estava malmès i l’operadora no el va reparar fins al passat dimecres, 23 de juliol.

El govern del municipi remarca que totes les incidències “s’han comunicat a Telefónica per les vies oficials, mitjançant la plataforma d’atenció a municipis, correus electrònics i trucades reiterades”. Tot i això, denuncien que “moltes d’aquestes peticions queden sense resposta, es tanquen sense actuació real o no reben cap seguiment tècnic”.
Davant d’aquesta situació, el consistori reclama a la companyia “una actuació urgent i efectiva” per solucionar les incidències i exigeix a l’empresa “un calendari clar i verificable”.