TORNAR

Igualada Som-hi proposa 10 prioritats per invertir els diners públics, davant la polèmica de les rotondes de les Comes

politica
Dilluns, 2 març 2026. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

El grup municipal a Igualada del Partit dels Socialistes de Catalunya (Igualada Som-hi) ha presentat un decàleg amb 10 àmbits on considera que s’haurien d’haver destinat els recursos invertits en la remodelació de les rotondes de les Comes, que ja estaven en funcionament i enjardinades.

El cap de l’oposició, Jordi Cuadras, afirma: “Reclamem recuperar la Igualada de les coses importants. Després de 15 anys, el govern de Marc Castells ha acabat les idees i no sap amb què gastar uns diners que són de tots”. I afegeix: “Igualada necessita un canvi i, mentre no arribi, aportem un llistat de prioritats no ateses on cal invertir amb seny i rigor”.

Les propostes inclouen asfaltar i dotar de clavegueram els carrers del Molí Nou, reparar parcs infantils, reforçar les polítiques d’habitatge, arreglar voreres i carrers malmesos, posar fi a les inundacions al Mirasol, millorar l’ordre i la neteja al carrer Pau Muntadas, arranjar la ronda de Fàtima, remodelar el Parc de l’Estació i donar suport al comerç local.

Cuadras conclou: “Els diners públics han de servir per resoldre els problemes reals de la gent i no per actuacions vistoses que no transformen la ciutat”.

El PSC recorda que té un canal de Whatsapp obert i tothom pot fer arribar opinions, suggeriments o demandes al 603 78 56 79.

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.