Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
TORNAR
Els municipis de la zona de l’Alta Segarra parlen de territori amb el secretari general d’Administració Local
També van ser a la reunió la diputada Maria Senserrich i el responsable de l’oficina del delegat territorial a la Catalunya Central Marcel·lí Martorell
El secretari general d’Administració Local de la Generalitat de Catalunya, Marc Prat, va reunir-se divendres passat amb els representats de tots els municipis del nord de l’Anoia que han manifestat la seva voluntat de pertànyer a la Catalunya central: Calaf, Calonge de Segarra, Castellfollit de Riubregós, Pujalt, Sant Pere Sallavinera, els Prats de Rei, Sant Martí Sesgueioles i Veciana.
En la trobada, a la qual també va assistir la diputada anoienca de CIU Maria Senserrich i el responsable de l’oficina del delegat territorial a la Catalunya Central, Marcel·lí Martorell, es va parlar de diversos temes que preocupen els alcaldes i alcaldesses d’aquest territori: la divisió territorial; l’encaix de la zona de l’Alta Segarra i les seves reivindicacions de reconeixement; les expectatives de les línies de subvencions que ofereix la direcció general (PUOSC); o la futura llei d’administració local i el seu impacte per als municipis, consorcis i mancomunitats —que en determinades zones juguen un paper molt important per a la cohesió del territori.
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats: