TORNAR

Òmnium Anoia obre la campanya 'Hi tenim molt a dir'

Consta de diferents vídeos que tracten aspectes a debatre sobre el procés

politica
Dimarts, 23 setembre 2014. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
La secció anoienca d'Òmnium vol fer una aposta pel debat polític sobre el procés independentista. Ha elaborat 12 vídeos amb aspectes a tractar sobre la temàtica i matisos que no apareixen en els mitjans convencionals. La intenció és enriquir el debat i enfocar elements necessaris

La seu territorial de l’Anoia d’Òmnium impulsa la iniciativa 'Hi tenim molt a dir'. La campanya vol aprofundir en diferents aspectes del debat sobre la consulta del 9 de novembre i sobre qüestions relacionades amb la independència, per subratllar el paper protagonista de la ciutadania en el procés que està viu Catalunya. A través de vídeos, 'Hi tenim molt a dir' dóna la paraula a persones vinculades al teixit associatiu i a moviments socials, per tal de reflexionar sobre diferents aspectes: la mobilització, el paper dels moviments socials i de les institucions, la desobediència, el model de país, l’ampliació del dret a decidir a temes socials...

La construcció d’un nou estat és un procés que pot generar il·lusions, esperances i avantatges, però també dubtes i recels. 'Hi tenim molt a dir' convida a la ciutadania a parlar en veu alta. Els vídeos de la iniciativa d'Òmnium promouen un debat a fons sobre diferents qüestions, amb matisos que sovint no recullen els grans mitjans. Són un total de 12 vídeos. Estan basats en converses enregistrades en diferents llocs de la comarca, i volen contribuir al debat sobre el moment actual que viu Catalunya, així com d’alguns aspectes més enllà del 9 de novembre.

Aquests són alguns dels vídeos:

www.youtube.com/watch

www.youtube.com/watch

www.youtube.com/watch


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.