Politica

Piera, primer municipi de Catalunya en tenir una 'Plaça del Tibet'

Divendres, 12 juny 2009. 03:00

Per primera vegada a Catalunya, Piera tindrà un espai amb el nom del Tibet. Diumenge a les 13h., el municipi inaugurarà la 'Plaça del Tibet', després que l'Associació Amics del Tibet ho hagués sol·licitat i s'aprovés per unanimitat al Ple municipal.
Òdena realitzarà el seu 2on Taller de Barri
Procés participatiu sobre el model de la plaça Major i el seu entorn

Dijous, 11 juny 2009. 03:00

Aquest proper diumenge se celebrarà el 2n Taller de barri al Saló de Plens de l’Ajuntament d’Òdena. Serà d’entre les 11 del matí fins 2/4 de 2 de la tarda, i hi podran participar les persones del municipi que ho desitgin. Segons l'ajuntament, l’objectiu d'aquest segon taller és reflexionar tots els participants sobre el model de la plaça Major i el seu entorn, així com quines necessitats, criteris i activitats se suggereixen.
Poc seguiment de la vaga convocada pels sindicats contra la política educativa de Maragall
Una trentena de mestres anoiencs s'han concentrat a Montbui

Dimecres, 10 juny 2009. 16:00

Una trentena de professors de l'Anoia s'han concentrat aquest dimecres al migdia davant de l'ajuntament de Montbui, contra la política educativa del conseller Maragall i contra la nova Llei d'Educació (LEC), que està al Parlament. A nivell català, la vaga de tres hores convocada pels sindicats de l'ensenyament ha tingut un seguiment molt minoritari. La portaveu d'USTEC·STEs, Rosa Cañadell, ha reconegut que la participació ha estat 'molt desigual' i les xifres, encara parcials, que ha donat el Departament d'Educació indiquen que ha estat gairebé nul·la.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT