Gràcies als sis regidors obtinguts a les municipals del passat diumenge, VOX entra al Consell Comarcal de l'Anoia. Els ultradretans ocuparan el seient que perd Ciutadans, que pes queda sense representació per culpa dels mals resultats de diumenge.
Respecte del 2019, ERC perd un conseller i es queda amb deu representants, els mateixos que Junts, que manté els actuals. D'aquesta manera, ERC i Junts empaten amb deu consellers cadascú.
Els socialistes guanyen un conseller i tindran nou representants. La CUP manté els dos consellers i també manté un conseller la formació Ara Montbui.
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats: