//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Redacció AnoiaDiari
Divendres, 10 juny 2016. 03:00
Aquest dimecres, 'MasterChef' va tenir un convidat d'excepció. David Andrés, xef del Restaurant Somiatruites, va acompanyar als presentadors Pepe Rodríguez, Samantha Vallejo-Nágera i Jordi Cruz -el seu cap a l'Àbac- i va fer una petita exhibició davant dels concursants.
Dijous, 9 juny 2016. 12:53
Dijous, 9 juny 2016. 12:52
Dijous, 9 juny 2016. 12:51
Dijous, 9 juny 2016. 12:50
Dijous, 9 juny 2016. 10:00
La Llacuna i els seus gegants Bombers van ser el focus d'atenció per les càmeres i periodistes d'una televisió austríaca que es va desplaçar fins al municipi de La Llacuna per elaborar un documental sobre el gegants i el poble.
Dijous, 9 juny 2016. 03:00
Les Centraletes telefòniques són una part elemental de la infraestructura de comunicacions de totes les empreses. Des de ja fa temps els operadors de telefonia estan potenciant a nivell comercial les centraletes telefòniques virtuals en el núvol. Aquestes centraletes, no deixen de ser un servei que permet la telefonia IP i que s'ofereix a les empreses sense instal·lar l'equip central (Centraleta Telefònica) a les instal·lacions físiques de la mateixa. Un dels recursos utilitzats per les operadores de telefonia per a convèncer al client de la contractació d’aquest servei, segons Xavier Calvet, assessor en telecomunicacions de la Unió Empresarial de l’Anoia, és anunciar que estan a punt de tancar les centrals de coure, aquelles que donaven servei de línies analògiques i digitals. El motiu “és que les centrals que donen aquest servei són molt costoses de mantenir”. La UEA organitza una nova Píndola matinal, a càrrec de Xavier Calvet, amb el títol "Veu IP i el cost real de les comunicacions", que tindrà llol el divendres 17 de juny, a les 9h, a la Unió Empresarial de l'Anoia.