Redacció AnoiaDiari

Redacció AnoiaDiari

L'Ajuntament treballa per solucionar l'esvoranc de la plaça del Sant Crist de Piera
Una conseqüència de la intensa pluja de diumenge

Dimecres, 12 agost 2009. 03:00

La forta pluja de diumenge a la tarda sobre Piera va provocar un esvoranc d’uns quatre metres de fondària per dos d’amplada a la plaça del Sant Crist. L'única conseqüència encara visible del temporal, dies després d'haver solucionat diversos problemes per inundacions. Segons fonts municipals, el forat va ser causat en part a l’acció continuada de la pluja, que en filtrar-se per la sorra de la riera Guinovarda va pentinar la terra fins a crear una bauma subterrània.
Decidir una nova etapa
Què faré quan acabi l'ESO?

Dimecres, 12 agost 2009. 03:00

Després de quatre anys d’ESO (Educació Secundària Obligatòria) els joves de 16 anys s’han de plantejar què volen fer: si continuar estudiant un mòdul de formació professional o batxillerat, o bé si entrar directament al món laboral. Algunes vegades ja ho tenen clar, saben què els agrada i cap a on volen encaminar el seu futur, però, moltes altres, decantar-se per una opció concreta és difícil. Per això, avui hem parlat amb tres joves que, després d'acabar l’ESO, han escollit itineraris diferents. Segurament, una de les seves decisions més importants abans d'assolir la majoria d'edat.
Gran participació en la festa d'estiu del Club Aidar

Dimarts, 11 agost 2009. 18:00

Com cada any, el Club Social Aidar d'Igualada celebra una festa per donar la benvinguda a les vacances d’estiu. Enguany, aquesta trobada ha estat més especial, reunint-se socis dels club amb amics, familiars i monitors, així com amb la regidora de Salut i Acció Social, Pilar Salat. La vetllada es va celebrar el passat dijous 30 de juliol a les pistes de l’IES Joan Mercader, on es van aplegar una setantena de persones.
Oriol Ferrer roda 'El provador de coses' a l'Hospital d'Igualada
Amb guió de Jaume Cabré

Dimarts, 11 agost 2009. 14:30

Dissabte passat, part de les instal·lacions de l'Hospital d'Igualada es van convertir en un plató cinematogràfic, per rodar unes escenes de la pel·lícula El provador de coses. Es tracta d'un film dirigit per Oriol Ferrer i guió de Jaume Cabré, que s'està rodant majoritàriament a Esparraguera, i que vol 'reviure' el llargmetratge El Judes, que Ignacio Iquino va dirigir l'any 1952. L'estrena de la pel·lícula, el debut d'Oriol Ferrer dirigint un llargmetratge, serà la Setmana Santa de l'any que ve, però l'expectació generada és notable, sobretot gràcies a la campanya de promoció paral·lela a les gravacions.