//Plugins sense CDN ?>
Els diversos serveis s'adapten aquests dies a un client amb el que ja no hi pot haver (de moment) atenció presencial. Aigua de Rigat, la companyia que subministra l'aigua a la Conca, obre un canal de whatsapp.
L'empresa gestora del cicle de l'aigua als municipis d'Igualada, Òdena, Vilanova del Camí, Copons, La Pobla de Claramunt i la Torre de Claramunt, Aigua de Rigat, estrena un nou canal d'atenció directa amb els clients a través de la plataforma de missatgeria Whatsapp. El número de telèfon al qual poden notificar incidències o formular consultes és el 681 351 197.
Així, en l'actual moment d'emergència sanitària per la pandèmia COVID-19, l'empresa tria la missatgeria instantània per reforçar la comunicació directa amb les més de 30.000 llars de la comarca de l'Anoia a les quals presta el servei de subministrament d'aigua. Per això, la companyia atendrà les peticions de dilluns a divendres, de 2/4 de 9 a 2/4 de 5. També s'ha elaborat un document de "preguntes i respostes sobre el servei d'aigua durant la crisi sanitària de la COVID 19". Consultable aquí.
El canal de whatsapp se suma als altres canals d'atenció no presencials a través dels quals els clients es poden comunicar amb la companyia. A través del web: https://www.aiguaderigat.cat/ca/canals-de-contacte: les avaries i incidències: 900 100 365 (les 24 hores del dia, els set dies de la setmana) o bé el telèfon d'atenció comercial: 900 100 364 (de dilluns a divendres, de 8 a 8).