//Plugins sense CDN ?>
En el marc de l'apagada elèctrica que va afectar tota la península, el Consorci Sanitari de l'Anoia també es va quedar sense subministrament elèctric, però l'activitat es va poder mantenir amb normalitat.
A l'Hospital Universitari d'Igualada l'activitat es va prioritzar l'atenció urgent i no reprogramable (Urgències, UCI, Quiròfan, Obstetrícia, Hospitalització, Oncologia i Diàlisi), i es va mantenir també l'activitat programada al llarg del dia gràcies a l'activació del grup electrogen.
El CAP Igualada Nord i el Servei de Salut Mental i Addiccions van romandre oberts per atendre les persones que s'hi van desplaçar.
L'equip de direcció explica que "la diligència del personal de la Direcció d'Enginyeria i Medi Ambient del CSA a l'hora d'adquirir gasoil per al grup electrogen va fer que no fos necessari recórrer al subministrament ofert pel Govern, que ha garantit en tot moment l'autonomia energètica dels hospitals."
El subministrament elèctric es va recuperar a les 19.15 h i les connexions es van restablir progressivament. Avui, com a la resta de la ciutat, s'ha començat el dia amb l'activitat completament normalitzada. Tot i així, la direcció comenta que "es manté la màxima alerta al Sistema de Salut mentre no es desactivi l'estat d'emergència a Catalunya, i s'han reforçat circuits de manera coordinada amb el Departament de Salut per minimitzar qualsevol afectació en cas de recaiguda."